Gyors bejelentkezés

2012.02.25. 08:20

Coming out: múlt pénteken futottam utoljára, 1 hét teljesen kimaradt :o(((
Szombaton síelni voltam Szeszével és Helgával, fantasztikus volt, majd teszek fel pár képet, 3 éve síeltem utoljára, így ez most megváltás volt, köszi! :o))))))))))))
Vasárnap óta viszont dögrováson vagyok (nem a síelés tett be, vírus van, és a kevés alvás hozta ki asszem), rossz közérzet, köhögés, takony, láz, ittfáj-ottfáj, ezek voltak. (Avagy a csontrafutott maraton ára...) Mostanra csak köhögés és kicsi orrfújás maradt, tegnap már mozogtam egy kicsit, most pedig kimegyek végre futni is, a szigetre, majd délután elárulom kikkel ;o)

Egy dilemmám van csak, míg én itthon halódtam, addig kint alattomosan kitavaszodott, mi a túrót kell felvenni 10 fokban?!

Dögrovatunkat olvashatták :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://42195.blog.hu/api/trackback/id/tr684200340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása