kérdések kéthete

NEMrésztáv, NEMfutás :o(
Múlt hét kedden kezdődött: felmerült bennem a gyanú, hogy sérvem van, ami miatt nem is mertem nekimenni az aznapi résztávozásnak, helyette kiolvastam az egész netet sérv-témában, konklúzió: ha sérv, jobb mielőbb megműttetni. Para, borulhat minden tervem, futás, nyaralás, és még sorolhatnám...
Szerda, orvosi diagnózis: sérv. Már majdnem beírattam magam júli 7-re műtétre, de aztán kértem egy nap gondolkozási időt. (Jól tettem.)
Péntek: másik orvos, valószínűleg nem sérv, de hétfőn uh, folyt. köv. Addig ne fussak, úszni úszhatok.
Szombat: na, lehet hogy mégse kell lemondanom a Balatonátúszásról, de 3 hete nem csobbantam, szóval ha már futni nem lehet, úszni kell. Nyomtam is gyorsan (azaz nem olyan gyorsan, de ennyi kihagyás után ez nem meglepő) egy 3,6 km-es táv PB-t. Gyors fejszámolás, ha az utolsó 1600-at csak ilyen kényelmes 12p/400m-as tempóban úszom, akkor is meglehet a 2:30-on belüli idő :o)

NEMsérv
Hétfő: minden vizsgálat negatív, nem sérv, nincs baj, nincs műtét :o)))

pulzusNEMkontroll
Kedd: résztáv Szaszával, az állítólagos cél 4x2000 volt 8:10-8:20-ra. (Neki 7:57x2+7:46 lett!) Nem éreztem vmi bombaformában magam, belerepülőztem az odafutásba, és nem volt pulzusmegnyugvásom, egyáltalán. (100 m 162-164-re felpörgetve, és 200 m kocogás alatt éppenhogy lement 150-re, ezmiez?!)
8:05, 8:00, 8:15, nem zökkenőmentesen, túl magas pulzussal, de a tavaly július végi 3x2000-nél 26 mp-cel jobb átlaggal. Köszi Szasza!
Mindenesetre meglett a böjtje a 180-as pulzuson vagánykodásnak, 2 napig hullafárdatság a lábaimban, szétfutottam őket.

BalatonNEMátúszás
Csütörtök, azaz ma: tekintettel a bizonytalan időjárási helyzetre, nem keménykedek, lehet hogy Balatonátúszás helyett Bükki Hegyi félmaraton lesz a szombati menü, 5000 m tempó elhalasztva. Úgyse vagyok még mindig százas, bár aludtam 9 órát. A badacsonyi sátorozást már délelőtt lefújtuk, délben kiderült, hogy nem lesz BÚ se. Jöhet a B-terv, elkezdem szervezni a BHFM-et egy kis barlangfürdőzéssel. Ahhoz képest, hogy egy hete még tiltólistán volt a futás, holnapután versenyzek (na jó, hívjuk inkább hosszú tempófutásnak), hipphipphurrá!

A bejegyzés trackback címe:

https://42195.blog.hu/api/trackback/id/tr593027496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lőrincz Dénes 2012.12.08. 16:22:33

Balatonátúszás,

cél az első eredményen 1 órát javítani!
Az első csak 'brahiból' 2óra 5x perc.
Második így nézett ki.

1 km - 23 perc
2 km - 45 perc
3 km - 1 óra 07perc
3,5 km - 1 h 18'
4 km - 1 h 33'
4,5 km - 1 h 42'
5 km - 1 h 52'
5,2 km - 1 óra 56 perc .. másodperc.

Gerincműtét után 7 hónappal.
MEGVAN! KICSIT KIFULLADTAM A CÉLBAN DE ÉLEK...!

Következőt fél óra időjavítással szeretném abszolválni.
Ehhez 1' 36" -os 100m -ek kellnek hosszútávon.
Ekkor a végeredmény: 1h 22 perc

Egyéb tervezhető eredmények:

1perc 48sec /100m = 1h32'
1perc 30sec /100m = 1óra 17 perc

Hát vannak célok....

www.fishingfloat.hu
www.horgaszuszo.hu
www.dinofloat.hu

Dino.
süti beállítások módosítása