Végre egy érdemi edzés

2011.08.21. 22:44

Tegnap végre sikerült rávennem magam a hetek óta vmi miatt (munka, meleg, fáradtság, lustaság) mindig elhalasztott résztávozásra.
Átütő sikernek nem mondanám, de megcsináltam, és jobban ment, mint tavaly nyáron.
A száraz tények: 8x1000m (végre nem csak 6 db!), 3:58.7-es átlag, legrosszabb 4:02, legjobb 3:54 (utolsó előtti), utolsó 3:59.
A sziget budai oldalán futottam, mert ott be lehetett lőni a tempót, 100 méterenként van felfestés - már ahol, az utolsó pl. úgy el van kopva, hogy egyszer túl is futottam rajta.
Meleg volt (napos, árnyékban lehetett 23-24 fok), ősszel lesz ez jobb is. Addig meg - hitem szerint - ez is pont ugyanannyit ér, mint 10 fokban a 3:50. Nekem legyen igazam :o) Csak csinálni kell...

Szerző: Hiver

Szólj hozzá!

Címkék: résztáv

A bejegyzés trackback címe:

https://42195.blog.hu/api/trackback/id/tr973169673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása