Először is köszönök mindenkinek mindent! A tegnapi tésztapartyt, külön is a külön gnocchit :o), a névnapi meglepiket és köszöntéseket, csomagmegőrzést és -szállítást, a frissítést, a fényképezést, Nyuszinak a nyulazást (Bár ez most kivételesen nem jött be: 2x is ráléptem =:o) sarkára, és a siratófal után csak 2 km-t bírtam futni Vele, aztán leszakadtam pedig Nyuszi tényleg megtett mindent. Szerencsére 1-2 kili múlva mégis sikerült beállnom a kívánt tempóra, csak így már egyedül kellett megküzdenem az elemekkel), a szurkolást és hogy olyan sokan megvártátok az eredményhirdetést (Olyan kedves volt mindenki! Külön jó poén volt a "szponzorok" az eredményhirdetés hátterében :o), és a sok-sok gratulát!!!
[...]
A versenyről csak röviden: 7-8 km-ig nehéz volt, utána egyszercsak beállt a lábam a tempóra, és "csak" menni kellett. Utána csak a nagy szembeszél szivatott meg, de most legalább volt ugyanannyi hátszél is, amikor igyekeztem "vitorlázni". A vége 1:23:29, új PB!

forrás

Szerző: Hiver

4 komment

Címkék: anno

A bejegyzés trackback címe:

https://42195.blog.hu/api/trackback/id/tr912171366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

7241gabi 2010.07.28. 14:30:26

Életem legrosszabb emlékű félmaratonja volt ez. Emlékszem, reggel fejfájással ébredtem, a futás alatt már lüktetett, és hányingerem is volt. Csak azért mentem végig, mert a cuccom már a célban volt. A kaszásdűlői iskola lány wc-jét nagyjából összehánytam, este volt mire a migrénből magamhoz tértem. Nem emlékeztem hogyan jutottam haza, de gondolom 066 hazavitt.

Hiver · http://42195.blog.hu/ 2010.07.28. 15:12:11

@7241gabi: az nem 2003-ban volt, amikor nagy tomegben vonultunk le FB-k, es a fel csapat elkapott vmi hanyos/fosos virust? Elozo este szabadteri szinhazban voltunk.

lasd meg: forum.index.hu/Article/jumpTree?a=102121396&t=9006174

7241gabi 2010.07.28. 15:56:37

nem, én csak 2002-ben futottam a szezonzárót.
2003, nagy tömegben levonulás Almádiban volt. Előző este vmi szabadtéri dologgal, amit ha jól emlékszem Tüdő szervezett. Én mintha Fertő tó után mentem volna Spenótékkal. Ez határozottan 2003. Addigra már 066 Zsuzsival volt, én meg Balázzsal:-)

Hiver · http://42195.blog.hu/ 2010.07.28. 16:09:23

@7241gabi: ja hogy ezt a szezonzarohoz irtad, meg se neztem - en a hanyasrol egybol az almadi esti felesre asszocialok :oD
Mondjuk a "csak azért mentem végig, mert a cuccom már a célban volt" es "a kaszásdűlői iskola"-bol gyanut foghattam volna, de a hanyas mindent uberelt...
süti beállítások módosítása