Kánikula - Hiver : 1 - 0

2010.07.20. 23:10

7. heti szumma

A múlt heti terveim mentek a kukába. Minőségi futás egyáltalán nem volt, pedig ez lett volna a 2. erős hét. A mennyiségre se lehetek büszke. Itt jegyezném meg, hogy ha nincs ez a blog, jó eséllyel ezen a héten adtam volna fel a küzdelmet az elemekkel. Összesen 3 nap volt, amikor sikerült kivonszolni kutyák által elgyötört, hőségben aszalódott korpuszomat némi futómozgást imitálni. A hét második felében már lelkesebb voltam, de végül hallgattam Majára, és csüt+pénteken se mentem futni, mert még estére se hűlt le harminc alá az idő. Így ez lett a végeredmény:

Sze: 2,5 km NKF* reggel és 5,5 km NKF* este
Szo reggel: 15 p úszás + 5 km KF + 20 p úszás
Szo de: kirándulás a Badacsonyra, sok-sok szint megmászása és saját lében úszás, később fröccsben – ez utóbbi határozottan élvezetesebb volt, bár edzésértéke vitatható :o)
Szo este: 15 perc úszás
Vas: futókirándulás, kb. 15-20 km (még nem mértem le)
Vas késő du: Giorgioval hazakocogás (1-2 km)
Ez így optimista számítások szerint sincs több 35 kilinél, pedig a hétvégén nem lazsáltam. De legalább volt benne egy kis keresztedzés is végre.
Sajnos a Berzsóval futás a vihar miatt kimaradt, remélem bepótoljuk valamikor.

*NKF az Nagyon Könnyű Futás – ami a legritkább esetben érződik nagyon könnyűnek, sokkal inkább nagyon lassú futás ólomlábakon

A bejegyzés trackback címe:

https://42195.blog.hu/api/trackback/id/tr402164849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása