1.heti szumma

2010.06.07. 02:37

Első hét bevégeztetett, végül 22,4 km-rel zártam, ami végül is annyira nem rossz, bár szerettem volna jobbat. Vasárnap küzdöttem egy acélos 8,8-at 1 óra alatt, ezzel a heti hosszúfutás is megvolt. Gondolom, ha kicsit beolajozódik a rendszer, menni fog ez.

Ezt a hetet pihenőnappal indítom, mert megérdemlem:-)
A további napokon szeretnék összegyűjteni összesen 40-et, úgy, hogy 7 alá semmiképp nem kerülök. Vasárnap lesz egy Sri Ch. verseny, 7 km, ahol igyekszem a hátsó traktussal majd lépést tartani, viszont így a hosszú futást valamikor csütörtök környékén meg kell ejtenem.

Kissé kaotikus lesz, de valahogy így képzelem:

H pihi
K 7 lendületes
Sz 7 laza
Cs 12 hosszú
P pihi
Sz 7 laza
V 7 tempó
 

Szerző: 7241gabi

4 komment

Címkék: terv szumma

A bejegyzés trackback címe:

https://42195.blog.hu/api/trackback/id/tr822061902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hiver · http://42195.blog.hu/ 2010.06.07. 13:37:48

"Ezt a hetet pihenőnappal indítom, mert megérdemlem:-)"
Én is :o)))

Jééé, most jön az 5 futásos hét neked is? Hajrá! A távokon sztem ne aggódj, hamar fel fogod szívni magad újra a hosszúkig. Csak csinálni kell, majd' mindennap kimenni, az a nehéz. Legalábbis nekem nagyon...

dárt vödör 2010.06.08. 14:06:26

Vajon én le tudok futni 7 kilométert? :-o

haan-chee · http://www.wellnesscafe.hu/futoblog 2010.06.08. 14:42:00

Jó lesz ez! :)
Én tegnap kezdtem újra két bokafájós hét után, de annyira nem volt kedvem a futáshoz, hogy 10 perc elég is volt. :) De ma már keményebb leszek, legalábbis remélem.
süti beállítások módosítása