"Könnyű" 32 terepen

2011.08.21. 22:52

Elkezdtem a villámfelkészülést az I. Hosszútávú Hegyifutó OB-re, ma toltam laza 32,5 kilit a HHH-n:

Felfutottam itthonról FGY-re, ott találkoztam Gankival, de kis csúszásban volt családilag, így a közös indulás előtt még felkocogtam az Árpád-kilátóhoz - ez most nagyon könnyűnek tűnt, és így lett 8:50, a mútkor közepes erőbedobással, 15-tel nagyobb pulzussal lett 8:40, jó! :o) - meg vissza. Aztán nyomtunk Gankival egy Panoráma kört kilátóval a végén, majd egyedül futottam még egy ilyet, aztán még újra felfutottam a sétányig és onnan haza. Jól esett ez a bruttó 4 óra a hegyen, a tegnapi résztávozást nem éreztem a lábaimban, ez jó. Kb. 32,5 km és +800 m szint jött össze.

Közben találkoztunk/tam egy csomó ismerőssel: FGY-nél (meg még 2x) Kékvirággal és Zsotyekkel, a 2. körben Jucussal és Palival, a 2. köröm végén meg egy régi kedves futótárssal, Krittykével, így nem kevés beszélgetéssel tagoltam a futást :o) És közben is szembejöttek ismerősök, Tóth Tomi és Pelsőczi Attila.

Meleg volt, de most nem zavart, elproblémáztam helyette a brand new kézikulacsommal, először küzdöttünk egymással (főleg a balkézben esett nagyon rosszul), de a végére megszoktam, már-már el is felejtettem, hogy a balkezemben van. Kiváncsi vagyok, lesz-e holnap vállban/karban vmi utóhatása a +60 dekás kézisúlyzónak :o)

Jól elfáradtam, nem is futás közben éreztem, hanem utána: aludtam délután 3 órát, és még tudtam volna többet is, és még most sem vagyok túl tettre kész, az ücsörgés jobban esik. Vajon hogy csinálják ezt a gyerekesek, akinek egy ilyen edzés után rögtön szülői szolgálatba kell állni?!

A bejegyzés trackback címe:

https://42195.blog.hu/api/trackback/id/tr693169696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása