Első szabály

2010.06.03. 12:24

„A jó vadász legjobb barátja a sötétség.” Nem úgy a futóé. Gabihoz hasonlóan én is pályamódosításra kényszerültem, mert már a sziget budai oldalán annyira sötét volt a fák takarásában, hogy nem merészkedtem a pesti oldalra, így csak 9 km lett a tegnapi adag. No meg 63 perc. Lego megint gondoskodott a szórakoztatásomról, bekötve (CC, majd írok róla) nem futott igazán, és húzni vagy trükközni kellett, hogy ne gabalyodjunk a pórázba. Amikor elengedtem, akkor meg egyszer csak eltűnt, és csuromvizesen került elő, Dunában fürdés kipipálva. Van még mit tökéletesíteni a szigeti együttfutásunkon... Viszont máris látszik, hogy segít a blog: a tegnapi beírás nélkül tuti nem indultam volna el este, így is sikerült 3/4 11-ig húzni az indulást. Kötsög Dr. House :o) Így aztán majdnem éjfél volt, mire hazaértünk, akkor még kutyatörölgetés, etetés, fürdés, jó későn lefekvés. Konklúzió:
ELSŐ SZABÁLY:
Este 10 után nem indulok futni, és legkésőbb 11-ig hazaérek!

A bejegyzés trackback címe:

https://42195.blog.hu/api/trackback/id/tr72053144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása