Jótékonysági futás

2011.05.22. 04:55

 

Megnyertük az V. Kutyafutta Amatőr Örökbefogadott kategóriát!

Dögmelegben, a 3 kilis távot igazságosan beosztva - az első 500 m-en Lego húzott engem, az utolsó 500-on én őt :o)
A verseny előtt Lego fülébe suttogtam, hogy a szegény elhagyott/kidobott/elkóborolt kutyiknak futunk kajáért, és 2x is alaposan levizeztük a bundáját, de a 27 fok az 27 fok :o(, a vége felé még én is majdnem behánytam, olyan hőség volt.

A nyereményt (3 kg Pedigree táp) a Pilis-Budai Kutyamentőknek fogom eljuttatni,
idei jótékonysági futás kipipálva (csak ezért mentünk már tavaly is). Kár, hogy nem az egyhavi kutyatápot nyertük meg.

   

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://42195.blog.hu/api/trackback/id/tr572922752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása