tervszummatervszummaterv:-)

2010.07.12. 15:06

khm, izé, csak a szokásos...

na, ott maradtam el, hogy volt egy jó kis tervem a 2/2-re, ami úgy sikerült, hogy a szerdai 8,8-at ellógtam, csütörtökön egy kicsit többet futottam, a szombatot ellógtam vasárnap pedig a húúúú de merészre tervezett 25 helyett 26-ot futottam.
 
Szóval,
H pihi volt
K 10,6 KF
Sz lógás. Igazság szerint nem bírtam felkelni, aztán nap közben még lett volna lehetőségem elindulni, át is öltöztem, deaztán egész nap futócuccban ültem a gép előtt.
Cs a 10,6-os tervet erős lelikismeretfurdalásból kifolyólag megdobtam még egy kicsivel, így 12,2-vel zártam. KF
P pihi
Sz hááát, ld a szerda. Ezen a héten az sz betűsükkel nem volt szerencsém
V 26 KF 3 óra alatt.
szóval az össz km nem lett rossz végül, 48,8, de azért még egy nap nagyon kellett volna. És hát így mindegyik KF lett, semmi gyorsító. íGy meg ugye a 7 perces kilijeimmel max 5 órás maraton fogok futni, nem 4-et.
 
2/3
Egy kellemes kis pihi hetet terveztem, mivel úgy itéltem meg, hogy a sok lustálkodás, halogatás nem véletlen volt, és pihenőre van szükségem. K-Cs 5-5 kili, vasárnap 10. A tervet sikeresen abszolváltam (mondjuk szégyen lett volna ezt nem megcsinálni:-)
Ami új volt benne, hogy vasárnap elmentünk egy versenyre, ahol végre kiléptem a 7 perces kilik bűvöletéből.
 

3/1
Ismét munkás hét lesz, ambíciózus tervekkel:-)
H pihi:-)
K 10,6 KF
SZ 8,8 T
Cs 10,6 KF
P pihi
Sz 8,8 F
V 31 LSD :-O
Az elmúlt napok hozadéka egy wellnesscafé cikk és 3 ferdítés az Edzésonline-on.

A bejegyzés trackback címe:

https://42195.blog.hu/api/trackback/id/tr562146633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hiver · http://42195.blog.hu/ 2010.07.12. 15:17:57

Huuuu, ez az "egész nap futócuccban ültem" de nagyon ismeros regrol! Meg "futo" koromban ;oD, 2001-2004 kozott atlag heti egy ilyen becsuszott, mindig de utaltam magamat erte, meg akkor is, ha a vegen 2-4-6-8 oraval a tervezett kezdes utan sikerult elindulni...

Az edzesonline-t meg kiszurtam, pont ma neztem ott hireket :o)

Hiver · http://42195.blog.hu/ 2010.07.12. 15:37:14

wellnescafes cikket nem talalom, help!
süti beállítások módosítása