Közvilág

2010.06.10. 03:16

A hétfői pihenőnap remekül telt, még csak nem is gondoltam a futásra:-)
Kedden reggel n6-kor vágtam neki, egy nagyon kellemes, tiszta flow 6,8 kilinek. Sima ügy. Szerdán ismét ugyanazon az útvonalon szerettem volna futni, de ellopták a közvilágítást 4 km után, így össze-vissza cikázva, amerre fény volt, arra haladtam, így 7,1 km-t abszolváltam.
A hétvégi verseny miatt ugye ma jött az ún. hosszúfutás, terv szerint 12. Kissé be voltam tojva, hogyan is fog ez menni, mindenféle útvonalakat gondoltam ki, hogy meglegyen a táv. Igyekeztem nagyon lassan kezdeni, értsd 7 perces helyett 8 perces iramban, haha:-) A sötét részen megkerült a közvilágítás is. Mivel ma f6 után indultam, és 6 körül már azért dereng, így a folyópart felé vettem az irányt, ahová még bőven hajnali szürkületben (van ilyen???) érkeztem. Mindenféle fazonok voltak még rajtam kívül. Elképesztően beöltözve futnak itt az emberek, sapka, sál, kesztyű... Igaz már 12 fokra is lehűlhetett:-) A lényeg, hogy egy nagyon jóleső 13,6 km-t futottam, és nem, nem volt benne sétafika, csak 3 megállás piros lámpa miatt. Az idő sem lett annyira vészes: 95 perc.
Na, most megyek és ennek tudatában kicsit felsőbb fokozatba pörgetem az edzéstervet.

Szerző: 7241gabi

1 komment

Címkék: terv

A bejegyzés trackback címe:

https://42195.blog.hu/api/trackback/id/tr952070616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hiver · http://42195.blog.hu/ 2010.06.10. 11:37:48

Latod, sima ugy ez, csak kellett egy kis "bemelegedes", es maris megy a hosszabb! Es meg jol is esik :o)))
Azt idot meg szerintem egyelore nem erdemes nezni, most meg en is csak a km-eket szamolom (Legoval van, hogy 10 perces km atlagot sikerul osszehoznunk terepen) - mondjuk ebbe az is belejatszik, hogy kb. fel eve lemerult az oram...
süti beállítások módosítása