Pofon

2010.06.03. 02:00

10 km, hahaha, kacagnom kell!
Először is a gyerekeim nem alkalmazkodnak ilyen bohókás dolgokhoz, mint a futás! Ellenkezőleg, mindent elkövettek, hogy ne aludjak semmiképp másfél óránál többet, de azt legalább 10 részletben.Végül is nem panaszkodhatok, hajnali 4-től már csönd volt, az meg az én hibám, hogy ennek ellenére nem tudtam visszaaludni. Végül f6-kor őgy döntöttem, inkább kimegyek, mert most még ébren vagyok. Jól tettem, mert a 2. kilométertől már alig tudtam nyitvatartani a szemem. Hideg nem volt nagyon, azért mindenből a hosszú kellett, plusz egy anorák, mert hogy esett. Inkább zuhogott. Naná. De nagyon elszánt voltam, ruganyos léptekkel haladtam. Az útvonal abszolút ad hoc volt, mivel a kedvenc futóterepen (Cooks River - part) nincs közvilágítás. Szóval amerre volt lámpa, arra mentem. Hamar kiderült a 10 kili csak álom marad, végül 4,3 km ment 30 perc alatt. Hát, a végén, igen, már sétáltam, de evvan. Szóval, se táv, se iram, innen szép fejlődni:-)

Holnap ismét próba.

A bejegyzés trackback címe:

https://42195.blog.hu/api/trackback/id/tr762052484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása